המוקד הטלפוני של כלל ביטוח לבירורים אישיים
לקוחות חברת כלל ביטוח יכולים לבצע בירורים אישיים דרך המוקד הטלפוני. לחברת כלל ביטוח טלפון זמין לצורך מעקב אחר סטטוס תביעות רכב ודירה, מידע אודות חסכונות והלוואות, קבלת מידע על פוליסות ביטוח והזמנת דוחות או ארכיון מסמכים. המטרה של חברת כלל ביטוח היא ללוות את הלקוח בכל הרגעים החשובים בחיים. על מנת לעמוד במטרה הזו נדרשים נציגי המוקד הטלפוני לשמור על אדיבות, סבלנות ומקצועיות.
בירורים אישיים המבוצעים דרך המוקד הטלפוני של כלל ביטוח מותנים בהזדהות אישית. יחד עם זאת, ההזדהות אינה מורכבת והיא אורכת דקות ספורות בלבד. הלקוח נדרש לספק שם פרטי ושם משפחה, מספר תעודת זהות ולעיתים גם מספר חשבון בנק או מספר כרטיס אשראי. נציגי המוקד הטלפוני של כלל ביטוח מספקים תמונת מצב מלאה אודות מוצרי החיסכון ופוליסות הביטוח של לקוחות במגזר הפרטי והעסקי.
למידע נוסף לחץ כאן – כלל ביטוח טלפון
איך בודקים את תוקף הביטוח?
הרבה בירורים אישיים המבוצעים דרך המוקד הטלפוני של כלל ביטוח קשורים לבדיקת תוקף הביטוח. לא כל הלקוחות יודעים כיצד לוודא את תוקף הביטוח בעצמם. במקום לחכות לרגע האחרון או לגלות אחרי תאונה שהביטוח לא בתוקף, אפשר ליצור קשר טלפוני עם נציגי החברה. כדי לבדוק את תוקף הביטוח יש לספק את מספר רישוי הרכב. המערכת בודקת האם קיימת פוליסת ביטוח בתוקף, אך היא אינה כוללת נתונים אודות ציי רכב.
לסיכום, במוקד הטלפוני של כלל ביטוח יש אוסף שירותים חכמים המיועדים עבור לקוחות החברה. בעלי ביטוח יכולים לפנות אל הנציגים עם שאלות, בירורים או תהיות. זו הדרך הנוחה ביותר לנהל תביעות ולעקוב אחר עדכון פרטים בחשבון האישי. בירורים נוספים מתבצעים דרך נציגי המוקד בשעות נוחות או במקביל לשימוש באתר האינטרנט הרשמי.